FAQ

Hieronder vind je enkele veelgestelde vragen.
Indien je het antwoord op je vraag hier niet terugvindt, kan je ons altijd contacteren via "contact"

Wat is de levertermijn?
Wij verwerken je bestelling zo snel mogelijk. Voor 17u30 besteld, pakket meestal morgen geleverd.De levertermijn bedraagt max1-4 werkdagen. Wanneer u een bestelling plaatst in het weekend of op een wettelijke feestdag, zal deze termijn beginnen te lopen vanaf de eerstvolgende werkdag. Wij zijn niet aansprakelijk voor vertraging van de levering, te wijten aan het postbedrijf zelf.

Waarvoor staat Fietsonderdelenonline?
Alles wat u nodig heeft voor een ultieme fietservaring vindt u bij fietsonderdelenonline.be!
Veilig betalen, Snelle levering maar vooral Belgisch

Hebben jullie een social media kanaal?
Uiteraard, Klik op de sociale media logo's hieronder.
https://www.facebook.com/fietsonderdelenonline.be/ https://www.instagram.com/fietsonderdelenonline.be/?hl=nl

Hebben jullie beoordelingen op de webshop?

Google review

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Betalen gaat bij ons heel eenvoudig en veilig. Zo kun je tijdens het afrekenen kiezen voor:

Moet ik verzendkosten betalen?
De verzending gebeurt door DHL, de verzendkosten zijn afhankelijk van bestemming. 
Prijs van verzendkosten is voor veilig verpakte pakketten tot 23 kg.
België: € 9,1
Nederland: € 9,1
Luxemburg: € 10,9
Duitsland: € 10,9

Waarom geen gratis verzending?
De verzendkosten van pakketten moeten op een of andere manier betaald worden, aangezien de kostprijs van vervoer enorm stijgt.
De meeste webwinkels berekenen deze kosten door als een extra in de verkoopprijs van de producten. We kunnen onze producten best allemaal net iets duurder maken en daarmee doen alsof we geen verzendkosten aanrekenen zoals meestal gebeurt bij andere webwinkels maar dit ligt niet in onze bedrijfspolicy. Onze pakketten worden stevig in gepakt en zijn traceerbaar via DHL.

Krijg ik een orderbevestiging?
Nadat je bestelling geplaatst is, krijg je via mail een bevestiging van je bestelling toegestuurd. Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, is er waarschijnlijk iets misgegaan met de bestelling. Ben je toch zeker dat de bestelling gelukt is, neem dan zeker contact met ons op.

Kan ik mijn pakket opvolgen?
Nadat je bestelling geplaatst is en verzonden , krijg je via mail een bevestiging van je bestelling toegestuurd, met een unieke DHL tracking code, waarmee je je pakket kan opvolgen.

Wat als ik mijn pakketje na vijf werkdagen nog niet heb ontvangen?
Gelieve ons dan meteen op de hoogte te brengen via "contact" zodat we dit onmiddellijk kunnen nakijken.

Respecteren jullie onze privacy en gegevens?
We nemen uw privacy zeer serieus. Op deze pagina wordt uitgelegd welke informatie we over u verzamelen, hoe we deze informatie kunnen gebruiken en welke stappen we nemen om ervoor te zorgen dat deze veilig wordt bewaard tijdens het gebruik van Fietsonderdelenonline.
Link Privacyverklaring : https://www.fietsonderdelenonline.be/privacy

Hebben jullie algemene voorwaarden?
Uiteraard, je vindt ze hier terug :https://www.fietsonderdelenonline.be/terms

Hebben jullie een nieuwsbrief?

Nieuwsbrief ontvangen

E-mailadres Check

logopit-1612200891769
Webshop gemaakt met EasyWebshop